Spierpijn :)

7 november 2022 - El Grao de Castellón, Spanje

We liggen nu nog steeds in Castellon na een beetje turbulente week.

De eerste dagen hebben we het weer geweldig gehad. Veel gefietst en veel gezien. Zie de foto's op FB.

Echter vrijdag gingen we naar bed met weinig wind. Om 2 uur werden we wakker van de deining. Heel gek de wind was niet zo heel krachtig maar door de deining rolden en schudden we behoorlijk. 🌊

Daar de afstand tussen beide buur-boten meer dan 2 meter was/is, vlogen we naar links en dan met een ruk van de touwen weer naar rechts. Dan lijkt het of je hééél vééél uitzwaait :) We hebben goede touwen maar vertrouwden het toch niet en zijn er uit gegaan om nog extra 2 touwen kruislings aan het ponton te bevestigen.

Waarschijnlijk is dat het moment geweest dat zowel Peter als ik een koutje hebben opgelopen. De dagen erna hadden we allebei vreselijke spierpijn.

Nu is het maandag en het gaat beter maar we hebben besloten om woensdag pas naar Valencia te gaan.

Eerst alle spieren weer even op zijn plaats laten komen :)

Wordt vervolgd 👫

Les musculaires douloureuses :)

Nous sommes toujours à Castellon après une semaine un peu agitée.

Les premiers jours nous nous sommes bien amusés. J'ai beaucoup pédalé et beaucoup vu. Voir les photos sur FB.

Cependant, vendredi nous nous sommes couchés avec peu de vent, mais environ 2 heures du matin, nous avons été réveillés par la houle. 🌊

Très étrange, le vent n'était pas très fort mais à cause de la houle, nous avons roulé et secoué un peu.  Comme la distance entre les bateaux des voisins était supérieure à 2 mètres, nous avons volé vers la gauche puis avec un coup de corde vers la droite. Nous avons de bonnes cordes mais n'y avons pas fait confiance de toute façon et sommes sortis pour attacher 2 cordes supplémentaires en travers au ponton. Nous pensons la était ce moment que Peter et moi avons attrapé un rhume. Les jours suivants, nous avons tous les deux eu de terribles douleurs musculaires.

Il est encore lundi et nous avons décidé de ne pas aller à Valence avant mercredi.

Commençons par remettre tous les muscles en place :)

👫

Van reisblog naar fotoboek