De dagen vliegen

22 maart 2023 - Dénia, Spanje

Van het weekend (18/19mrt) zijn we veel in Denia-centrum geweest. Zaterdag was een dag met Coby & Harry uit Altea en hebben we hen een stukje stad met versieringen laten zien. Ook hebben we gezellige uurtjes doorgebracht in “Streetfood”, 🍣 een klein straatje met eettentjes🫔. Daarna zijn we nog naar de boot 🛥️ gegaan en lekker gebabbeld en gelachen 🍻🍷.

Zondag 19 mrt werden er tochten 🎺 🥁gehouden, er liepen wel zo’n 2000 mensen mee, 💃🏻 💃🏻 allen verkleed 🎎. Zo leuk gezicht, vooral de kleintjes werden veel gefotografeerd 📸. Er werd tot in de kleine uurtjes feestgevierd 🥳 maar dat, buiten het geknal🧨, hebben wij niet meer meegemaakt 😴 😴.

Maandag 20 mrt hebben we gewerkt op de boot. Peter heeft het achterplatje 🔋🧢 geschuurd en gelakt en ik heb de “flying bridge” schoongemaakt 🪣 🧽.

Gisteren, 21 mrt, zijn Titia en Arjan, ons “Besse” vrienden ons op komen halen om hun verbouwde huis in Xabia te bekijken.

WOW wat een huis🏡 zo mooi. Daarna nog lekker gegeten🍕🌮😋, dus ook weer een leuke dag.

Vandaag (22-03) zijn we weer op de boot 🛥️ bezig geweest. Peter is weer aan het lakken geweest en ik heb de lederen kussens onderhanden genomen. Het resultaat is duidelijk te zien👌. Dus wij blij😁.

Morgen weer naar Altea ► ► ja zo blijven we lekker in de running🏃‍♂️ 🏃‍♀️.

Nog een weekje en dan gaan we richting Valencia ☞

Wordt vervolgd……👫

Zie ook foto’s op FB

Une semaine va vite :)

Ce week-end (18/19mrt), nous avons passé beaucoup de temps dans le centre ville de Denia. Samedi était une journée avec Coby & Harry (d’Altea) et nous leur avons montré un peu de la ville avec des décorations. Nous avons également passé des heures agréables dans "Streetfood", 🍣 une petite rue avec des stands nourriture🫔. Ensuite, nous sommes allés au bateau 🛥️ et avons bien discuté et ri 🍻.

Dimanche 19 mars, encore alle au Denia 🎺 🥁 et plus de 2000 personnes se sont promenées, 💃🏻 💃🏻 toutes déguisées 🎎. C'est un spectacle magnifique , surtout pour les petits qui ont été beaucoup photographiés 📸. On a fait la fête jusqu'au j très tard 🥳 mais ça, à part les coups🧨, on n'a pas revu ça 😴 😴.

Lundi 20 mars, nous avons travaillé sur le bateau. Peter a poncé🧽et verni la plaque arrière 🔋🧢 et j'ai nettoyé le "flying bridge" 🪣.

Hier, 21 mars, Titia et Arjan, sont allés chez nos amis "Besse" pour voir leur maison rénovée dans ce région.

WOW quelle maison🏡 si belle. Puis a eu un bon déjeuner🍕🌮😋, donc une autre belle journée.

Aujourd'hui (22-03) Peter a verni le plateau et la table pour le 2ême fois et j'ai pris soin des coussins en cuir. Vous pouvez clairement voir le résultat👌. Donc nous sommes heureux😁.

Demain encore à Altea ► ► oui c'est comme ça qu'on reste bien dans le running🏃‍♂️ 🏃‍♀️.

Encore une semaine dans Denia et on part pour Valencia ☞

A suivre......👫

Voir aussi les photos sur FB