40 hele meters 🫢

7 maart 2023 - Dénia, Spanje

Vandaag wel 40 mtr ⎈ gevaren  👩🏼‍✈️👨🏻‍✈️.

Helaas moeten we ons hele mooie plekje🥴 vandaag inleveren want de eigenaar heeft een boot gekocht en dus de plek nodig.

We liggen nu weer op onze “oude “ stek (dec/jan) Op zich niet verkeerd maar we hebben nu veel minder “🌞”uren” op ons platje. De temperaturen gaan gelukkig omhoog …🕶️.… 👙 dus dan kunnen we boven zitten en van de zon ☀️ genieten.

Inmiddels zijn we een keer met de tram 🚉 1️⃣ naar Altea geweest en hebben we ook bezoek uit Altea gehad. Al met al heel gezellig 🥃🍻🍷.

Al weken hebben we stormachtige wind 🌬️ wat weer mooie plaatjes oplevert. De golven🌊waren een paar dagen tussen de 1.50 en 2 meter en de was is in no-time droog :)

Inmiddels nog Jupiter en Venus gespot en waren er feesten🎭🤹in Denia. Al met al komen wij de dagen 🤗 wel door.

Wordt vervolgd….👫

40 mètres entiers 🫢

A navigué 40 mtr ⎈ aujourd'hui 👩🏼‍✈️👨🏻‍✈️.

Malheureusement nous devons rendre notre très belle place aujourd'hui 🥴 car le propriétaire a acheté un bateau et avait besoin de la place. Nous sommes maintenant de retour à notre "ancienne" place (Dec/Jan) Pas mal en soi, mais nous avons maintenant beaucoup moins d'"🌞"heures" sur notre "balcon". Heureusement les températures augmentent....🕶️.... 👙 ce qui nous permet de nous asseoir à l'étage et de profiter du soleil ☀️.

Entre-temps, nous avons pris le tram 🚉 1️⃣ à Altea une fois et nous avons également reçu des visiteurs d'Altea. Nous avons eu des temps très sympa 🥃🍻🍷.

Nous avons des vents tempétueux pendant quelques semaines 🌬️, ce qui donne des belles photos. Les vagues 🌊 étaient entre 1,50 et 2 mètres depuis quelques jours et le linge est sec en un rien de temps :)

Pendant ce temps, nous avons repéré Jupiter et Vénus et il y avait des fêtes🎭🤹à Denia.

Dans l'ensemble, nous traverserons les jours 🤗.

A suivre….👫

1. Arie:
    7 maart 2023
    Je had toch wel de gps aan voor zo'n afstand? Voor je het weet ben je schipbreukeling, al dat water lijkt op mekaar.... Hoeveel is het omgerekend in zeemijlen? Veel plezier, muisjes en scheepsbeschuit of is Peter nog niet bevallen? Zijn water is vast al gebroken gezien al die golven....
  2. Lya:
    7 maart 2023
    Jazeker hadden we de GPS aan en ik had voor de zekerheid de zeekaarten op tafel :) 'T was wel tricky hoor want er stond stormachtige wind en doken we steeds tussen de golven door. De muisjes moet nog even wachten morgen gaan we weer naar Altea denk ik en dan worden de muizen gekocht. Peter's water is al verschillende malen gebroken maar dat is het dan ook hahaha. Blij dat we nu weer vast liggen :)
  3. Peter:
    8 maart 2023