Even tussendoor

14 september 2022 - Palamós, Spanje

Omdat foto's uploaden niet lukt door vaak een te zwakke wifi zetten we ze voortaan op FB - zoek "lya cleypool" (met foto)

De verhalen blijven we wel via dit blog schrijven.

Comme le téléchargement des photos ne fonctionne pas en raison d'un wifi souvent trop faible, nous les mettrons sur FB à partir de maintenant - recherchez "lya cleypool" (avec photo) Les histoires que nous continuons à écrire dans le blog.

1. Marie Laure:
    17 september 2022
    Coucou,
    It's very great what you're doing! I envy you a lot.
    Enjoy !!!
    Thank you my dear
    Bisou retour :)
  3. Sonja en René:
    22 september 2022
    Hoi Peet en Lya, wij vonden het ook super gezellig, ik volg jullie met de app. Als we in de buurt van een van jullie ligplaatsen zijn, komen we ff buurten. Dat is wederzijds, we zijn tot zondag op Camping Del Mar, dan trekken we door naar Cambrils. Dikke knuffel Sonja en René Pietjouw.
  4. Sonja en René:
  5. Lya:
    22 september 2022
    Wij vonden het ook bere- gezellig en altijd welkom. Jammer dat we niet meer wisten welke camping want we zijn vandaag op camping Bella terra geweest (daar verkopen ze kroketten, bitterballen en frikandellen :) ) Morgen (vrijdag) varen we naar Arenys de Mar, is ongeveer 25km verder richting Barcelona als er niet teveel wind staat en de golven niet meer dan 60cm zijn :) Daar blijven we ( nu gepland 4 dagen) en daarna naar haven Olimipic vlakbij Barcelona. Zou leuk zijn om weer even bij te klessebessen :). Bisou et à bientôt du bateau Rdam
  6. Sonja en René:
    23 september 2022
    Goedemorgen, zeker jammer maar ik kwam er pas later achter dan ik kon reageren op jullie reislogger. We gaan jullie echt nog wel een keer treffen, tot dan groetjes Sonja en René