Het begin van het Rdamopavontuur

9 juli 2022 - Canet-en-Roussillon, Frankrijk

Hallo, ken je dat????

Het begint met dromen, van dromen naar erover praten en van praten naar enthousiast worden en het te doen. Op dit punt zijn we nu en hebben besloten om met onze boot de "Rdam" een tour te gaan maken van Canet de Roussillon naar het zuiden van Spanje en ter hoogte van Denia te gaan beslissen of we doorgaan richting Gibraltar of oversteken naar de Balearen.  Ja we gaan onze droom omzetten in werkelijkheid. We stellen ons geen limiet qua tijd. Het kan 5 maanden zijn maar ook zomaar 8 of 9 maanden. We zien wel :)

Nu zitten we in de fase van het plannen en alles in orde maken voor onze reis. We hebben afgesproken dat we 01 september 2022 gaan vertrekken. dus we hebben nog 7,5 week. Vanaf 01 augustus gaan we elke week een stukje op deze site plaatsen om jullie op de hoogte te houden hoever we zijn.

Tot dan

Peter & Lya

Bonjour, sais-tu cela????

Commencer par rêver, de rêver à en parler et de parler à s'exciter et à le faire. À ce stade, nous sommes maintenant et avons décidé de faire un tour avec notre bateau le "Rdam" du Canet de Roussillon au sud de l'Espagne et de décider à Denia si nous continuons vers Gibraltar ou traversons les îles Baléares. Oui, nous allons transformer notre rêve en réalité. Nous ne fixons aucun délai. Cela peut être 5 mois mais aussi juste 8 ou 9 mois. Nous verrons :)

Nous sommes maintenant en train de planifier et de tout préparer pour notre voyage. Nous avons convenu de partir le 1er septembre 2022. nous avons donc encore 7,5 semaines. À partir du 1er août, nous publierons chaque semaine un article sur ce site pour vous tenir informé de l'état d'avancement.

A bientIôt

Peter & Lya

1. Ronald en Wendy:
    28 augustus 2022
    Hi Peter en Lya, Wat een leuke tocht gaan jullie maken. Heel veel plezier! We volgen waar jullie rondvaren en dan kan het maar zo dat onze wegen ergens kruisen in de buurt van Denia. Groetjes vanuit de Auvergne, Ronald en Wendy
  2. Lya:
    28 augustus 2022
    Dat zou erg leuk zijn jullie weer een keertje te zien en te spreken. Jullie lezen wel wanneer we daar in de buurt zijn.
    Leuk dat jullie ons gaan volgen
    Groetjes uit Canet 🙋‍♀️🙋‍♂️