Verassing in Denia

14 december 2022 - Dénia, Spanje

Nou we hebben het zeker naar ons zin hier in Denia👌.

We zijn hier nu een week en die is heel snel voorbij gegaan. 😀😄

Wat helemaal leuk is en wat we niet wisten dat hier in de buurt vrienden bivakkeren. 👫👫

Allereerst Titia en Arjan. Wij zagen 👀 een foto📸van Titia in Spanje op FB  en ik schreef haar dat wij ook in Spanje zijn. Bleek dat we slechts 7km van elkaar zaten. We moesten elkaar natuurlijk  zien en hebben een heerlijke dag ☕️ met elkaar gehad waarin we heel veel gekletst hebben🍰. Helaas zijn zij weer terug in Nederland maar we hopen op de terugweg dat zij dan ook weer hier zijn.

Op die FB 🖥️ berichten  reageerden Wendy & Ronald ✍️, dat was de tweede verrassing 🎁.

Zij zitten ook in de buurt van ons en zij zijn ook bij ons geweest wat ook weer heel gezellig was🍹🍷. We gaan van de week nog zeker op bezoek bij hen. Allemaal leuk dus.

We blijven hier tot zeker 28 december want dan komen Alex en Wilma in Denia die op weg zijn naar Formentera. Zij hebben onze vlag uit Rotterdam bij zich want die is weer eens kapot gewaaid "🇳🇱 R'dam" Verder hebben we nog niet veel gedaan 🫣. Het weer is wat wisselvallig🌦️, de temperatuurt blijft rond de 20 maar het is wat nattig. Daardoor hebben we nog niet veel gefietst. Wel hebben de boot in kerstsferen gebracht🎄. (zie fb)

Maar we hebben de tijd ⏰, zeker tot de 28ste 😄😁

Wordt vervolgd 🙋‍♂️🙋‍♀️

"Surprises" dans Denia

Oui, nous passons un bon moment ici à Denia👌.

Nous sommes ici depuis une semaine et c'est passé très vite. 😀😄

Ce qui est vraiment sympa, c'est que des amis campent à proximité. 👫👫

Nous ne le savions pas.

Au premier Titia et Arjan. Nous avons vu 👀 une photo 📸 de Titia en Espagne sur FB et je elle ai écrit que nous étions aussi en Espagne. Il s'avère que nous n'étions qu'à 7 km l'un de l'autre. Bien sûr, nous avons dû nous voir et avons passé une merveilleuse journée ☕️ ensemble au cours de laquelle nous avons beaucoup discuté 🍰. Malheureusement, ils sont de retour aux Pays-Bas, mais nous espérons qu'ils reviendront ici à leur retour.

Wendy & Ronald ✍️ ont répondu à ce FB 🖥️, c'était la deuxième surprise 🎁.

Ils sont également près de nous et ils nous ont également rendu visite, ce qui était également très agréable 🍹🍷. Nous allons certainement leur rendre visite cette semaine.

Nous resterons ici jusqu'au 28 décembre au moins car alors Alex et Wilma,  autre amis, ils arriveront à Denia en route pour Formentera. Ils ont notre drapeau de “Rotterdam” avec eux car notre drapeau a encore explosé "🇳🇱 R'dam"

A part ça on n'a pas encore fait grand chose 🫣.

La météo est un peu capricieuse 🌦️  Le température est pas de problème mais la pluie. Donc nous n’avons pas encore utilises le velo.

Nous avons fait entrer le bateau dans les sphères de Noël 🎄. (voir Fb)

Mais on a le temps ⏰, surtout jusqu'au 28 😄😁

A suivre 🙋‍♂️🙋‍♀️

1. Arie:
    14 december 2022
    Genieten hoor, veel plezier kinders!
  2. Lya:
    14 december 2022
    Dank Arie. We hopen dat jullie ook genieten en wensen jullie alvast fijne feestdagen en een goed en gezond 2023
    Dikke kus
  3. Britta van de Bunt:
    14 december 2022
    Dat is dus het leven van pensionada’s & -do’s. Peter gaat volgende week met pensioen, laatste werkdagen. Nu maar kijken of hij ook zo’n hobby kan vinden die jullie hebben. Wij zijn hier druk met de voorbereidingen van kerst 🎄. Alle kinderen en kleinkinderen komen 1e kerstdag brunchen. Heel gezellig zo’n vol huis. Jullie fijne feestdagen alvast gewenst 🍾🥂🎄
  4. Lya:
    14 december 2022
    O wat leuk het hele koppel bij elkaar. Is lekker dat dat weer mag zonder beperking van de Covid. Heel wat werk wat jullie moeten verzetten maar jullie hebben gelukkig nog even de tijd om alles voor te bereiden. En gelukkig dat het met Maevi beter gaat zoals we van Luuk hebben begrepen. We hebben het niet zo uitbundig versierd zoals gewend maar het is toch weer gezellig geworden. Vanmorgen nog foto's gepost op FB uit 2014 en als ik dat dan zie denk ik bij mezelf poeh was toch wel heel veel werk. :) Ja dat waren andere tijden.
    Het leven van deze pensionada's is best vol te houden hoor. Extra leuk is dat we deze week vrienden hebben gezien die wij sinds 2019 niet gezien hebben.
    Titia en Arjan hebben een huis gekocht in Xabia, blijkt dus dat ze vlakbij Denia zitten. Deze week waren ze hier om de renovatie van hun huis door te spreken en hebben hier een dag doorgebracht. Was supergezellig. Zij hadden wel verteld dat ze huis in Spanje hebben gekocht maar niet gerealiseerd waar dat was. Het huis in Frankrijk hebben ze verkocht. Jammer voor andere vrienden want die hadden daar een chambre 'hote in, die is nu opgeheven. Maar is gelukkig in goed overleg gegaan. Wendy en Ronald hebben een camping ongeveer een half uurtje rijden van Besse. Die hebben hier een stukje land gekocht. Dus ook gezellig en leuk om de plannen van hen te horen. Dan komen ook nog Alex en Wilma dus deze maand een en al gezelligheid. Verder sta ik vroeg op, Peter blijft dan nog vaak een half uurtje liggen. Die vind dat ik te vroeg op sta ( en te laat naar naar bed ga hahaha). Dan is het nog heerlijk rustig in de douche en buiten zie ik kalm het zonnetje opkomen en iedereen tot leven komen. Hier hebben we de luxe van badkamers. Douche, wasgelegenheid en toilet. Voor het eerst dat we dat meemaken. Muziekje aan en lekker op mijn gemak poedelen. :) Vandaag zijn we sportief geweest. Lekker gefietst en daarna een terrasje gepakt. Nu zitten we lekker aan de apero (drankje en hapje) en Peter is op zijn gemak bezig in de keuken. Dus ja we vermaken ons best en vervelen ons geen moment. We zij er wel een stuk relaxer door geworden. Nu wij wensen jullie ook hele fijne feestdagen, heel veel plezier met de familie en tot slot een heel goed en gezond en relaxed 2023. 🎄 🥂👫