Altea 10 dagen verder

23 januari 2023 - Altea, Spanje

En zo zijn we ineens weer 10 dagen verder. 🔟 ➡️ We liggen nog steeds in Altea vanwege de wind🌬️en de onstuimige zee 🌊. Zoals in vele landen 🌍 is de temperatuur gedaald 🔻 en hebben we te maken met veel wind. Het is niet verantwoord om verder te varen ⚓️, dus hebben we er weer een weekje aan vastgeplakt. In de zon ☀️en uit de wind is het lekker dus we klagen niet 😎.

Deze week hebben we ons in de omgeving van Altea vermaakt (zie fb voor 📸).  Het is weleens lekker💁‍♀️🙅‍♂️ om even geen plannen te hebben. Komen we eindelijk weer eens toe aan een boek lezen📚en/of puzzelen ✏️ 📖 Ondanks dat we niets bijzonders 🌀 doen gaan de dagen toch snel 🏃‍♂️.

Het volgende verslag📝zal wat langer op zich zal laten wachten omdat we even niets👩🏼‍💻te melden hebben.

Altea 10 jours plus loin.

Et donc nous sommes soudainement 10 jours plus loin. 🔟 ➡️ Nous sommes toujours à Altea à cause du vent 🌬️ et de la mer agitée 🌊. Comme dans de nombreux pays 🌍 la température a chuté 🔻 et nous avons affaire à beaucoup de vent. Ce n'est pas bon de continuer à naviguer ⚓️, alors on s'y est tenu encore une semaine. Au soleil ☀️ et sans vent il fait beau donc on ne s'en plaint pas 😎. Cette semaine, nous nous sommes amusés dans la région d'Altea (voir FB📸).  C'est sympa parfois 💁‍♀️🙅‍♂️ de ne pas avoir de projets pendant un moment. Nous lirons  beaucoup📚 et/ou des énigmes ✏️ 📖.  Même si on ne fait rien de spécial 🌀 les journées passent vite 🏃‍♂️.

Le prochain message 📝 prendra un peu plus de temps car nous n'avons rien 👩🏼 💻 à signaler a ce moment.